Spring til indhold

Sæsonansøgning køres i nyt system

I løbet af 2022 implementerer Kulturområdet et nyt system til lokalebooking, tilskudsansøgning og foreningsadministration. I første omgang betyder det, at din forening skal ansøge om lokaler og anlæg til sæson 2022/23 i det nye system. Ansøgningsfristen er den 24. februar 2022.

Ansøgning i nyt system

Systemets platform er i sin nuværende udgave blot en helt simpel side, hvor den eneste aktive funktion er "Opret sæsonansøgning". Det er her du skal ansøge. Du tilgår platformen på dette link https://selvbetjening.winkas.net/Default.asp?wkid=rudersdal 

Det er vigtigt, at du læser vedlagte brev om sæsonansøgning, som indeholder yderlige information om systemet, sæsonansøgning og link til den nye platform.

Adgang til det nye systems platform

Din forening modtager meget snart en mail med link til nulstilling af adgangskode til platformen. Linket virker kun en gang. 
Nulstillingen skal foretages, før du kan logge på platformen for din forening og ansøge om sæsonlån i 2022/23.

Adgangskoden skal aktiveres inden for 4 uger, herefter bortfalder muligheden.

Vær opmærksom på at kun én af de personer fra din forening, som vi har skrevet til, kan nulstille foreningens adgangskode og søge om lokaler for sæson 2022/23. 
Aftal selv i foreningen, hvem der skal logge på og søge om lokaler for sæson 2022/23.

Til at hjælpe dig godt på vej med din ansøgning er følgende vedlagt 

Brev om lokaleansøgning 2022-23Vejleding til første login på den nye platformRegler for udlån og benyttelse af Rudersdal Kommunes lokaler- redaktionelt reviderede 22. nov. 2021Bilag 1 til lokaleregle - åbningstider redaktionel tilrettet nov. 2022