Opdater information om din forening

Det er vigtigt, at foreninger i Rudersdal står korrekt registreret i lokalebookingsystemet og i Foreningsregistret. På den måde kan borgere finde og kontakte jeres forening - men der er også andre væsentlige grunde!

Det er væsentlig, at borgere kan finde og kontakte de foreninger, som de har interesse i. Det er imidlertid også væsentligt, at kommunens medarbejdere ved, hvem de skal kontakte. Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at Foreningsregisteret og grundoplysningerne i bookingsystemet er opdateret, så de rette kontaktpersoner i foreningen kan modtage vigtig og relevant information. 

Som forening har I derfor pligt til at opdatere foreningens grundoplysninger i bookingsystemet. 

I har også mulighed for at opdatere information om jeres forening i Foreningsregistret til glæde for andre, der måske vil være med i jeres forening.

Hvordan gør jeg?

Kulturområdet har udarbejdet en vejledning, som viser, hvordan du opdaterer grundoplysninger i bookingsystemet og information om din forening i Foreningsregisteret. Du bliver guidet igennem trin-for-trin.

Find vejledningen, og læs mere her:

Lån eller lej et lokale

 

Opdater oplysninger om din forening