Obs! Vedr. fordelingsmøder for sæsonfordelingen 2020/21

Som følge af situationen med COVID-19/coronavirussen i Danmark er fordelingsmøderne, som endnu ikke er afholdt, er aflyst. Hele situationen omkring coronavirus gør, at vi ikke på nuværende tidspunkt kan fortælle jer, hvordan den fremadrettede proces for sæsonfordelingen vil foregå. Alle foreninger har fået direkte besked om aflysningerne pr. mail.

Der holdes nu fordelingsmøder vedr. sæsonfordelingen 2020/21. Sæsonen går fra den 1. august 2020 til den 30. juni 2021. Se mere om datoer og tidspunkter for fordelingsmøderne i marts.

Alle foreninger modtager en oversigt over lokaler, hvor der er sammenfald mellem ansøgninger. Kan du ikke se det lokale, hvor du har søgt om tider, er der ikke sammenfald. Lokalerne vil derfor ikke blive gennemgået på mødet. 

Alle foreninger, der har ansøgt om tid i et lokale, hvor der er sammenfald mellem ansøgninger, bør møde op til fordelingsmødet.  Det kan blive nødvendigt at flytte tider mellem dage for at få tider til alle, derfor er det vigtig, at alle er til stede. 

Fordelingsmøder

På baggrund af erfaringerne fra sidste år prøver vi i år med en opdeling af møderne i håb om at kunne mindske ventetiden.

Alle er velkommen til at få en bid mad med, hvad enten man har interesse i første eller anden del af mødet - eller begge dele af mødet.

Der er fordelingsmøder følgende datoer og steder:

TIRSDAG DEN 10. marts 2020 KL. 17.30 på BIRKERØD IDRÆTSCENTER - afholdt

Mødet holdes i Glassalen. Her fremlægges forslag til fordeling af Birkerød Badmintonhal, Birkerød Gymnasium, Birkerød Idrætscenter, Birkerød Skole, Bistrupskolen, Høsterkøb skole, Sjælsøskolen, Søndervangshallen og Toftevangskolen.

kl. 17.30 - 18.25 - De store idrætshaller og Birkerød Badmintonhal

kl. 18.25 - 18.45 - Spisning og mulighed for at netværke

kl. 18.45 - 19.30 - Øvrige idrætslokaler og sale på skoler

 

ONSDAG DEN 11. MARTS 2020 KL. 17.30 PÅ RUDEGAARD IDRÆTSANLÆG - afholdt

Mødet holdes i Foreningshuset. Her fremlægges forslag til fordeling af Dronninggårdskolen, Havarthigaarden, Ny Holte Skole, Rudegaard Idrætsanlæg, Skovlyskolen, Vangeboskolen.

OBS 

Svømmehaller: Som noget ny fremlægges der denne dag også forslag til fordeling af Birkerød Svømmehal, Rundforbi Svømmehal og Trørødskolens svømmehal.

kl. 17.30 - 18.25 - De store idrætshaller, øvrige idrætslokaler/haller og sale på skoler

kl. 18.25 - 18.45 - Spisning og mulighed for at netværke

kl. 18.45 - 19.30 - Svømmehallerne

 

TORSDAGS DEN 12.MARTS 2020 KL. 17.30 PÅ RUNDFORBI IDRÆTSANLÆG - aflyst

Mødet afholdes i mødelokalet. Her fremlægges forslag til fordeling af Nærum Gymnasium, Nærum Skole, Nærum Ungecenter, Rundforbi Idrætsanlæg, Trørødskolen og Vedbæk Skole.

OBS

Kunstgræsbaner til fodbold: Her fremlægges første forslag til fordeling af kunstgræsbanerne på Birkerød Idrætscenter, Rudegård Idrætsanlæg, Rundforbi Idrætsanlæg og Vedbæk Idrætsplads.

kl. 17.30 - 18.25 - De store idrætshaller, øvrige idrætslokaler/haller og sale på skoler

kl. 18.25 - 18.45 - Spisning og mulighed for at netværke

kl. 18.45 - 19.30 - Kunstgræsbaner til fodbold 

 

onsdag den 18. marts 2020 kl. 17.00 på Kulturcenter Mantzius - aflyst

Mødet holdes i "køkkenet". På mødet behandles fordelingen af lokalerne på Kulturcenter Mantzius.

 

Mandag den 23. marts 2020 kl. 16.00 på Kulturcenter Mariehøj - aflyst

Mødet holdes i Kultur Caféen på Kulturcenter Mariehøj. På mødet behandles fordelingen af lokalerne på Kulturcenter Mariehøj.
 

Vigtigt!

Husk at foreningens repræsentant ved fordelingsmøderne skal have mandat til at foretage beslutninger angående foreningens tider, da eventuelle sammenfaldende ønsker vil blive forsøgt afklaret på fordelingsmøderne.

Skulle der være enkelte lokaler og tider, der ikke kan findes en løsning på, vil Folkeoplysningsudvalget tage den endelige beslutning i forbindelse med behandlingen af den samlede sæsonfordeling for sæsonen 2020/21.

 

Svar om lokaler for sæson 2020/21

Folkeoplysningsudvalget vil behandle det samlede forslag til sæsonfordelingen tirsdag den 21. april 2020. Foreningerne kan forvente svar på deres ansøgninger i perioden herefter.

 

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål kan Lokaleanvisningen kontaktes på lokalebooking@rudersdal.dk eller tlf. 46 11 56 13 eller 46 11 56 15.